מכתב מבצלאל סמוטריץ לבני ובנות הציונות הדתית

יום הולדת הוא זמן ראוי וטוב לחשבון נפש. פסח הוא יום ההולדת של עם ישראל, היום שבו הופענו כעם על בימת ההיסטוריה האנושית וקיבלנו את זהותנו, שליחותנו וייעודנו.

מתוך החוויה המחודשת של יציאת מצרים אל הדרך הארוכה שבה אנו צועדים בשרשרת הדורות מאז ועד היום, אנו נקראים להתבונן בחוליה שלנו, במקטע הדרך שאנו זוכים לצעוד בו בדורות האחרונים של תחיית עם ישראל בארצו, לדייק את המצפן והמצפון, לנעול אותם על המטרות והיעדים הספציפיים שלנו ולחתור למימושם המיטבי.

אחרי שנים של בלבול, משברים ופיצולים, הציונות הדתית חוזרת ברוך השם לעצמה, לערכיה, לדרכה ולתפיסת עולמה, ושבה לצעוד בביטחה ובקול צלול גם במערכת הפוליטית מתוך זהות ושייכות ברורה.

אנו גאים על הזכות להוביל עמדה ברורה בראש המחנה הלאומי ולסמן לו את הדרך מתוך חיבור עמוק לדרכה של הציונות הדתית מאז ומעולם. ביושרה, בנאמנות ובניקיון כפיים, בשמירת אחדות המחנה, בהובלת ההתנגדות לשיעבודה של המדינה היהודית לתנועה האיסלמית, בדרישה לחיזוק זהותה היהודית של המדינה, לעריכת התיקונים בנדרשים במערכת המשפט, לחיזוק ההתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל, להשבת המשילות והריבונות בנגב, בגליל ובערים המעורבות, לטיפול וכלכלה ובמתן מענה ליוקר המחיה, ועוד ועוד, והכל מתוך שותפות מלאה בכל מרחבי העשיה במדינת ישראל ונשיאה בעול עם החברה הישראלית.

אנחנו אופטימיים תמיד, והיום יותר מתמיד. לא רק בגלל שאנחנו אנשים מאמינים ויודעים "כי לא יטוש השם עמו ונחלתו לא יעזוב", אלא כי קריאה מפוכחת של המפה הפוליטית מלמדת שימיה של ממשלת השמאל הזו קצרים והיא תוחלף בעזרת השם בקרוב בממשלה יהודית, ציונית ולאומית טובה לישראל. אנו פועלים בעניין בנחישות ומקווים שמהר מאוד עם ישראל יצא לחירות מהממשלה הזו ואת השנאה והחבירה לאויבי ישראל יחליפו אהבה ואחדות אמיתית בעם.

מיום ליום הולכים סימני הגאולה ומופיעים יותר ויותר. גם החיוביים המלמדים על התפתחותה של מדינת ישראל הנותנת פירותיה בעין יפה לעם ישראל כי קרבו לבוא, וגם המסובכים שמנו לנו חז"ל במשנה הידועה בסוף מסכת סוטה.

אבל אנו לומדים מהלכות השבת אבידה שלא די בסימנים אלא יש צורך גם בתובעים. ואנו תובעים את התקדמות תהליכי התשובה והגאולה, בתפילה ובמעשה, ומקווים כי "כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות".

פתחנו את השורות ואת הלב, ואנו קוראים לכל מי שמזדהה עם ערכינו להצטרף אל הדגל ולהוביל יחד כח פוליטי ערכי ונאמן שיחזיר את מדינת ישראל לדרך המלך, אותה הדרך שאנו צועדים בה מאז יצאנו ממצרים ועד לגאולה השלמה.

אני מבקש להודות מאוד לשותפיי לסיעה שעושים עבודה יוצאת מן הכלל, באמונה, במסירות, בנחישות והתמדה, במקצועיות ובחברות אמת, לצוות המפלגה המסור, לנציגי המפלגה הרבים הפרושים בכל עיר וישוב ברחבי הארץ, ולציבור ההולך וגדל שנותן בנו אמון וסומך עלינו שנוביל את מדינת ישראל בעזרת השם בשנים הבאות למקומות טובים יותר.

ברכת פסח כשר ושמח לכל עם ישראל.

פרסומים נוספים